keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 215/23.04.2013 privind transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Consiliului Judeţean Timiş a spaţiului în suprafaţă de 930,65 mp situat în Căminul nr. 2 al Colegiului Tehnic "HENRI COANDĂ" situat în Timişoara, str. Brediceanu nr. 37, în vederea desfăşurării activităţii Centrului de Resurse şi Asistenţă Educaţională "Speranţa"

23.04.2013

Hotararea Consiliului Local 215/23.04.2013
privind transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Consiliului Judeţean Timiş a spaţiului în suprafaţă de 930,65 mp situat în Căminul nr. 2 al Colegiului Tehnic "HENRI COANDĂ" situat în Timişoara, str. Brediceanu nr. 37, în vederea desfăşurării activităţii Centrului de Resurse şi Asistenţă Educaţională "Speranţa"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2013-10572/15.04.2013 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 264/0412.2012 - privind transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Consiliului Judeţean Timiş a imobilului - clădire şcoală S + P + 2 E, sală de sport P şi teren aferent, situat în Timişoara, str. L. Rebereanu nr. 35, înscrisă în C.F. nr. 413116 Timişoara, provenit din C.F. nr.124065 cu nr. top. 13491/4; 13491/5; 13491/6; 13491/7; 13491/14; 13291/15; 13491/16;13491/17; 13491/18; 13491/19;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 12/15.01.2013 - pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr.264/04.12.2012;
Având în vedere prevederile art. 110 alin. (3) din Legea nr. 1/2011 a educaţiei naţionale;
În conformitate cu prevederile art. 867 art. 868 şi art.869 din Codul Civil;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) şi art. 123 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Consiliului Judeţean Timiş, pe o perioadă de 5 ani a unui spaţiu cu suprafaţa utilă de 930,65 mp din Căminul nr. 2 al Colegiului Tehnic "HENRI COANDĂ" situat în Timişoara, str. Brediceanu nr. 37, pe parcelele de teren cu top nr. 1236 înscrisă în CF nr. 409476, top nr.1243/1/9/2 înscrisă în CF nr. 409473, top nr.1243/1/8 înscrisă în CF nr. 409472, top nr.1237 înscrisă în CF nr. 409462, top nr. 1235 înscrisă în CF nr. 409456, top nr.1243/1/9/1/1/1/1 înscrisă în CF nr.409479 aflat în proprietatea publică a municipiului Timişoara după cum urmează:
- Spaţiul situat la parter cu suprafaţa utilă de 502,25 mp, evidenţiat în Anexa nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre ;
- Spaţiul situat la etajul I cu suprafaţa utilă de 428,40 mp, evidenţiat în Anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre ;
Transmiterea în administrare se face în vederea desfăşurării activităţii Centrului de Resurse şi Asistenţă Educaţională "Speranţa", a cărei finanţare se asigură din sumele defalcate din unele venituri ale bugetului de stat prin bugetul local al Consiliului Judeţean.

Art.2: Se aprobă Contractul de administrare conform Anexei nr. 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Darea în administrare produce efecte juridice de la data semnării Contractului de administrare de către cele două părţi.

Art. 3: Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara să semneze Contractul de Administrare.

Art. 4: Se aprobă revocarea Hotărârii Consiliului Local nr. 264/0412.2012 modificată cu Hotărârea Consiliului Local nr. 12/15.01.2013, privind transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Consiliului Judeţean Timiş a imobilului - clădire şcoală S+P+2E, sală de sport P şi teren aferent, situat în Timişoara, str. Liviu Rebreanu nr. 35, înscrisă în C.F. nr. 413116 Timişoara, provenit din C.F. nr. 124065 cu nr. top. 13491/4; 13491/5; 13491/6; 13491/7; 13491/14; 13491/15; 13491/16; 13491/17; 13491/18; 13491/19.

Art. 5 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Instituţii Şcolare, Medicale Sportive şi Culturale şi Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diversedin cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică;
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Tehnice;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control;
- Biroul Audit;
- Inspectoratului Scolar Judeţean Timiş;
- Consiliului Judeţean Timiş;
- Colegiului Tehnic "HENRI COANDĂ"
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_3.pdf

1

Anexa nr. 3la HCL………. ROMANIA CONSILIUL JUDEŢEAN TIMIŞ JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA

CONTRACT DE ADMINISTRARE

NR....................../.................................

I. PĂRŢILE CONTRACTANTE

MUNICIPIUL TIMISOARA, cu sediul in Timisoara, Bd.C.D.Loga nr.1, cod fiscal RO

14756536, tel 0256/408300, fax 0256/204177, reprezentata prin Nicolae Robu – Primar, în calitate de

PROPRIETAR,

şi

CONSILIUL JUDETEAN TIMIS cu sediul în Timişoara, Bv. Revoluţiei din 1989 nr.17, cod

fiscal………...reprezentat prin Presedinte Titu Bojin. în calitate de ADMINISTRATOR,

II. BAZA LEGALA

2.1. Baza legală încheierii prezentului contract este:

a) Legea 215/2001 privind administratia publica locala cu modificarile si completarile ulterioare;

b) Articolele 867, 868, 869, si 870 Cod Civil;

c) Hotărârea Consiliului Local al Mun.Timisoara nr…………………………

III. OBIECTUL CONTRACTULUI

3.1. Obiectul prezentului contract este darea in administrare gratuita a spaţiului cu suprafaţa utilă de

930,65 mp din Căminul internat nr. 2 al Colegiului Tehnic „HENRI COANDĂ situat în Timişoara, str.

Brediceanu nr. 37, pe parcelele de teren cu top nr. 1238 înscrisă în CF nr. 409476, top nr.1243/1/9/2

înscrisă în CF nr. 409473, top nr.1243/1/8 înscrisă în CF nr. 409472, top nr.1237 înscrisă în CF nr.

409462, top nr. 1235 înscrisă în CF nr. 409456, top nr.1243/1/9/1/1/1/1 înscrisă în CF nr.409479 aflat

în proprietatea publică a municipiului Timişoara după cum urmează:

- Spaţiul situat la parter cu suprafaţa utilă de 502,25 mp evidenţiat în planşa nr.1 care constituie

Anexa nr. 1 la prezentul contract;

- Spaţiul situat la etajul I cu suprafaţa utilă de 428,4 mp evidenţiat în planşa nr. 2 care constituie

Anexa nr. 2 la prezentul contract;

IV. DESTINATIA SPAŢIULUI DAT IN ADMINISTRARE

4.1. Bunul prevăzut la punctul 3.1 este dat în administrare în vederea desfăşurării activităţii Centrului

de Resurse şi Asistenţă Educaţională "Speranţa”, a cărei finanţare se asigură din sumele defalcate

din unele venituri ale bugetului de stat prin bugetul local al Consiliului Judeţean.

V. DURATA CONTRACTULUI

2

5.1. Prezentul contract se încheie pentru o perioadă de 5 ani începând cu data…………………………

VI. DREPTURILE SI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR

6.1. Drepturile si obligatiile administratorului:

a) Dreptul de folosinta gratuita, in baza caruia administratorul poate exercita folosinta imobilului in

limita cerintelor impuse de functionarea Centrului de Resurse si Asistenta Educationala „Speranta” si

numai pentru activitati specifice acestui centru;

b) Să folosească bunul primit in administrare potrivit destinaţiei prevăzută la punctul 4.1;

c) Să execute la timp şi în bune condiţii, pe cheltuiala sa, toate lucrările de reparaţii locative şi reparaţii

curente, inclusiv pentru degradările produse din culpa sa;

d) Să nu depoziteze mărfuri toxice sau inflamabile şi să ia toate măsurile necesare pentru exploatarea

în siguranţă a spaţiilor date în administrare;

e) Să-l anunţe pe proprietar de acţiunea intentată de un terţ care priveşte proprietatea sau posesia

spaţiului dat în administrare;

f) Să nu efectueze amenajări sau modificări ale spaţiului, lucrari de investitii, reabilitare, modernizare,

precum si orice alte lucrari indiferent de natura acestora fara acordul scris si prealabil al Consiliului

Local al municipiului Timisoara;

g) Să permită inspecţiile reprezentanţilor proprietarului pentru verificarea imobilului dat în

administrare;

h) Să suporte toate costurile legate de igienizarea imobilului (dezinfecţie, dezinsecţie, deratizare şi

orice alte cheltuieli colaterale), precum şi cele de natură a conserva imobilul (zugrăveli, tencuieli,

reparaţii instalaţii sanitare, termice, electrice şi de orice altă natură);

i) Să răspundă pentru degradarea bunului în timpul folosinţei sale, inclusiv cea cauzată de incendiu,

dacă nu dovedeşte că a survenit fortuit;

j) Să asigure paza imobilului, pe cheltuiala proprie;

k) Să obţină toate avizele prevăzute de lege şi normele în vigoare, pentru desfăşurarea în bune condiţii

a activităţii proprii;

l) Să incheie contracte cu furnizorii precum si sa achite cheltuielile ce-i revin pentru consumul propriu

de utilităţi: apa, canal, energie electrica, gaz, telefon, evacuarea deşeurilor menajere, întreţinerea

curăţeniei, paza, cheltuieli colaterale, etc.;

m) Să întreţină permanent spaţiile exterioare;

6.2. Drepturile si obligatiile proprietarului

a) Dreptul de a aproba sau aviza lucrarile de reparatii, investitii, modernizari, precum si orice alte

lucrari de aceasta natura necesare imobilului pe care urmeaza sa le execute administratorul cladirii;

b) Contravaloarea lucrarilor executate asupra imobilului, indiferent de natura acestuia, raman in

proprietatea Municipiului Timisoara, fiind integrate in valoarea bunului imobil si nu pot fi revendicate

de administrator, indiferent de natura lucrarilor executate;

c) Să predea administratorului bunul prevăzut la punctul 3.1 pe bază de proces verbal de predare

3

primire;

d) Să asigure buna folosire a căilor de acces;

e) Să asigure folosinţa spaţiului pe toată durata contractului;

f) Să nu împiedice activităţile şcolare şi extraşcolare desfăşurate de locatar;

g) Să controleze modul cum este folosit şi întreţinut de către administrator imobilul şi să ia măsurile

ce se impun în vederea unei mai bune întreţineri şi folosiri judicioase, potrivit destinaţiei.

VII. INCETAREA CONTRACTULUI DE ADMINISTRARE

7.1. Încetarea prezentului contract poate avea loc în următoarele cazuri :

a) la împlinirea termenului pentru care a fost încheiat;

b) înainte de expirarea termenului, prin acordul comun al celor doua părţi, la iniţiativa uneia dintre

acestea;

c) odată cu încetarea dreptului de proprietate publică sau prin actul de revocare emis, în condiţiile

legii, dacă interesul public o impune, de organul care la constituit, potrivit art. 869 din Codul civil.

VIII. CLAUZE PRIVIND REZILIEREA CONTRACTULUI

8.1. Contractul de administrare se reziliaza, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in una din

urmatoarele situatii:

a) Administratorul schimba destinaţia imobilului primit in administrare fără aprobarea Consiliului

Local al Municipiului Timişoara;

b) Administratorul nu execita obligatiile stabilite in sarcina sa prevazute la art.6.1.

d) Nerespectarea obligaţiilor asumate prin prezentul contract de către una dintre părţi, în mod culpabil

şi repetat, dă dreptul părţii lezate de a considera contractul desfiintat de plin drept, fara somatie, punere

in intarziere sau interventia instantei de judecata conform pactului comisoriu de gradul IV si de a

pretinde plata de daune – interese.

IX. FORŢA MAJORĂ

9.1 Nici una dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea în termen sau/şi de

executarea în mod necorespunzător total sau/şi parţial a oricărei obligaţii care îi revine, în baza

prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei respective a fost

cauzată de forţa majoră, aşa cum este definită de lege.

9.2 Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice în scris celeilalte părţi în termen de 3 zile

producerea evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui.

9.3 Dacă în termen de 3 zile de la producere evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-

şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contract, fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-

interese.

X. MODIFICAREA CONTRACTULUI

4

10.1 Părţile contractante au dreptul, pe durata îndeplinirii contractului, de a conveni modificarea

clauzelor contractului, prin act adiţional, numai după o prealabilă notificare scrisă, cu acordul ambelor

părţi, prin act adiţional.

10.2 Prezentul contract va fi adaptat corespunzător reglementărilor legale ulterioare încheierii acestuia,

care îi sunt aplicabile.

XI. LITIGII

11.1. Partile prezentului contract vor face toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabila, prin

tratative directe, orice neînţelegere sau dispută care se poate ivi între ei în cadrul sau în legătura cu

îndeplinirea contractului.

11.2. Dacă după 15 de zile de la începerea acestor tratative partile nu reuşesc să rezolve în mod amiabil

o divergenţă contractuală, fiecare poate solicita ca disputa să se soluţioneze de către instanţele

judecătoreşti competente.

XII. DISPOZIŢII FINALE

12.1 Prezentul contract a fost încheiat in 4 exemplare , asigurându-se cate două pentru fiecare parte

contractanta.

PROPRIETAR, ADMINISTRATOR,

MUNICIPIUL TIMISOARA, CONSILIUL JUDETEAN TIMIS, P R I M A R, PRESEDINTE, NICOLAE ROBU TITU BOJIN VICEPRIMAR, DAN DIACONU SERVICIUL JURIDIC, DIRECŢIA, INSTITUTII ŞCOLARE, MEDICALE, SPORTIVE ŞI CULTURALE DIRECTOR IOAN MIHAI COSTA BIROUL LICITATII CONTRACTE S.A.D., CONSILIER,

DANIELA BEATRICE CHINDRIS

Atasament: Referat.pdf

ROMĂNIA APROBAT, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA, INSTITUTII ŞCOLARE, MEDICALE, Nicolae Robu SPORTIVE ŞI CULTURALE Nr. SC2013-10572/15.04.2013

REFERAT privind transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în

administrarea Consiliului Judeţean Timiş a spaţiului în suprafaţă de 930,65 mp situat în Căminul nr. 2 al Colegiului Tehnic „HENRI COANDĂ” situat în Timişoara,

str. Brediceanu nr. 37 Se supune spre analiză Comisiilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara materialul întocmit de Direcţia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale, privind transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Consiliului Judeţean Timiş a unui spaţiu din Căminul nr.2 al Colegiului Tehnic „HENRI COANDĂ, în vederea desfăşurării activităţii Centrului de Resurse şi Asistenţă Educaţională "Speranţa". Prin Hotărârea Consiliului Local nr. 264/0412.2012 modificată cu Hotărârea Consiliului Local nr. 12/15.01.2013, s-a aprobat transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului cu Timişoara în administrarea Consiliului Judeţean Timiş, pe o perioadă de 3 ani a clădiri şcoală Subsol parţial+P+2E, săli de sport P şi a terenul aferent, situate în Timişoara, str. Liviu Rebreanu nr. 35, în vederea mutării activităţii Centrului de Resurse şi Asistenţă Educaţională „Speranţa” din clădirea Grădiniţei cu program prelungit nr. 45, clădire la care se efectuează lucrări de reabilitare. Până în prezent, hotărârile de consiliul local amintite mai sus nu şi-au produs efecte întrucât contractul de administrare nu a fost semnat de către părţi, imobilele nu au fost predate, iar Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională "Speranţa nu a fost mutat în aceste clădiri. Actualmente patrimoniul public al municipiului Timişoara aferent reţelei de învăţământ preuniversitar cât şi cel aferent reţelei medicale a fost diminuat cu un număr. de 17 imobile, pentru care municipalitatea suportă cheltuieli cu plata chiriilor. Imobilul - clădire şcoală S parţial+P+2E din str. Liviu Rebreanu nr. 35, care a fost transmis în administrarea Consiliului Judeţean Timiş are suprafaţa utilă desfăşurată 1960,72 mp ce depăşeşte suprafaţa necesară desfăşurării activităţii Centrului de Resurse şi Asistenţă Educaţională „Speranţa”, acest imobil putând fi realocat unei unităţi de învăţământ sau unei unităţi sanitare care funcţionează într-un imobil retrocedat. Având în vedere acest fapt, s-a hotărât să se atribuie Consiliului Judeţean Timiş un spaţiu din căminul nr. 2 al Colegiului Tehnic „HENRI COANDĂ, situat în Timişoara str. Brediceanu nr. 37 Faţă de cele de mai sus,

Propunem: Emiterea unei Hotărâri de Consiliul Local care să aprobe: 1. Transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Consiliului Judeţean Timiş, pe o perioadă de 5 ani a unui spaţiu cu suprafaţa utilă de 930,65 mp din Căminul nr. 2 al Colegiului Tehnic „HENRI COANDĂ situat în Timişoara, str. Brediceanu nr. 37, pe parcelele de teren cu top nr. 1236 înscrisă în CF nr. 409476, top nr.1243/1/9/2 înscrisă în CF nr. 409473, top nr.1243/1/8 înscrisă în CF nr. 409472, top nr.1237 înscrisă în CF nr. 409462, top nr. 1235 înscrisă în CF nr. 409456, top nr.1243/1/9/1/1/1/1 înscrisă în CF nr.409479 aflat în proprietatea publică a municipiului Timişoara după cum urmează: Cod.FO 53-01,Ver.1

- Spaţiul situat la parter cu suprafaţa utilă de 502,25 mp evidenţiat în Anexa nr.1, la prezentul referat; - Spaţiul situat la etajul I cu suprafaţa utilă de 428,40 mp evidenţiat în Anexa nr. 2 la prezentul referat. Transmiterea în administrare se face în vederea desfăşurării activităţii Centrului de Resurse şi Asistenţă Educaţională "Speranţa", a cărei finanţare se asigură din sumele defalcate din unele venituri ale bugetului de stat prin bugetul local al Consiliului Judeţean. 2. Se aprobă Contractul de administrare conform Anexei nr. 3 la prezentul referat. Darea în administrare produce efecte juridice de la data semnării Contractului de Administrare de către cele două părţi. 3. Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara să semneze Contractul de Administrare. 4. Revocarea Hotărârii Consiliului Local nr. 264/0412.2012 modificată cu Hotărârea Consiliului Local nr. 12/15.01.2013, privind transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Consiliului Judeţean Timiş a imobilului - clădire şcoală S+P+2E, sală de sport P şi teren aferent, situat în Timişoara, str. Liviu Rebreanu nr. 35, înscrisă în C.F. nr. 413116 Timişoara, provenit din C.F. nr. 124065 cu nr. top. 13491/4; 13491/5; 13491/6; 13491/7; 13491/14; 13491/15; 13491/16; 13491/17; 13491/18; 13491/19. VICEPRIMAR, DIRECTOR EXECUTIV Dan Diaconu Mihai Ioan Costa CONSILIER, Ioana Ciucur DIRECŢIA CLADIRI, TERENURI SI DOTARI DIVERSE DIRECTOR EXECUTIV Martin Staia BIROU EVIDENŢA PATRIMONIU, ŞEF BIROU Calin Nicuşor Pirva

AVIZAT, Serviciul Juridic Teodora Gentimi

Cod.FO 53-01,Ver.1

    Atasament: Anexa_1_2.pdf

    AN fe a 2 e i _ NV e, a 6 | SAT f (e CT) Da DD —- / , ( LL i Va Is 923 Dodo 09 UTC sI 1 E & Da ba a amro] 4224 Deea er) <a 9 DIO, C “EEE 209 LCD) LE SR) DIG, DVNSS NR 2 E ritm EI E EAI t( < SC) m) W) tr) O c) se si N (0 322 wa tr 3% D= CA [e m Rt rr ra mt

    DP NSE TI II E - 7 DCT n 6 E De TDI TD UNI ha LE CGI CDI LG ÎN ET d DL 7 - a DI FIG RY ELE ZT m PTD TI a Nu < X N Go S 4 SR N - i x 1 zZ = <T = , ANEXF | La HOL d DIA Wu) O) O) 0) VW vă VW 217 -£ n = m 4,5 157 WI OY < LD a e un N OA MY | 322 re ua D 315 175 = JL n